רשת מינימרקטים חרדית-ירושלמית חשודה בהעלמת מסים

    "החיפושים בוצעו תחת אבטחה כבדה של יחידות יס"מ ומג"ב ירושלים ולוו בהתקהלויות, בזריקות אבנים וחיתולים ובניסיונות לשבש את עבודת החוקרים"
    איתי גדסי 2 Comment on רשת מינימרקטים חרדית-ירושלמית חשודה בהעלמת מסים

    בפשיטת מס הכנסה בשכונת מאה שערים, נעצרו אב ובנו בחשד להעלמות מס ולדיווחים כוזבים • ניסו להסתיר כסף מעיני החוקרים ב…טיטול מלוכלך

    מאה שערים • אילוסטרציה
    "החיפושים בוצעו תחת אבטחה כבדה של יחידות יס"מ ומג"ב ירושלים ולוו בהתקהלויות, בזריקות אבנים וחיתולים ובניסיונות לשבש את עבודת החוקרים"
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פשיטת פקחי מס ההכנסה על השכונות החרדיות בירושלים, לוותה במחזות הרגילים של ילדי מאה שערים הרודפים אחריהם בצעקות ונאצות, בהשלכת חיתולים ובהתזת זרנוקי מים.

    אך למרות "ההתנגדות" העיקשת, הצליחו נציגי הרשויות להניח את ידיהם על מספר מעלימי מס, ואף להביאם למעצר. אב ובנו, בעליהם של רשת מינימרקטים באזור מאה שערים ושכונת גאולה בירושלים, נעצרו עד ליום חמישי הקרוב.

    צעקות 'נאצים' והתזת מים: הנשק של מאה שערים נגד מס הכנסה

    החשודים מחזיקים בארבעה מינימרקטים באזור מאה שערים ושכונת גאולה וכן שני מחסנים, מהם משווקות סחורות לעוסקים בתחום במס הכנסה חושדים כי בניגוד למחזור החברה המדווח שעמד על 44 מיליון ₪ בשנת 2014, ממצאי החקירה מצביעים כי חלק גדול ממחזור המכירות של החברה אינו מדווח כלל ואחוז הערך המוסף נמוך משמעותית ביחס לענף. החוקרים סבורים כי החוסרים בדיווח והעלמת ההכנסות נובעים ממכירת סחורות בהקפה ובהיקפים גדולים ללקוחות העסקיים של החברה.

    אתמול בוצעו חיפושים בבתי החשודים בשכונת הר שמואל, בעסקיהם באזור מאה שערים וגאולה ואצל חלק מלקוחותיהם העסקיים. בהודעת רשות המסים נאמר כי "החיפושים בוצעו תחת אבטחה כבדה של יחידות יס"מ ומג"ב ירושלים ולוו בהתקהלויות, בזריקות אבנים וחיתולים ובניסיונות לשבש את עבודת החוקרים".

    בביתו של האב נחשף ניסיון להסתיר 7,000 ₪ בתוך חיתול מלא צואה שהוסלק בפח האשפה ובבית גם נמצאה כספת שהכילה תכשיטי זהב רבים. עוד צוין בבקשת המעצר כי נכסי נדל"ן יוקרתיים בהיקף של מיליוני שקלים נרשמו בשנים האחרונות על שמות ילדיו החשוד המרכזי, בשעה שהם דיווחו על הכנסות נמוכות מאוד.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קצת מרושע לשים תמונה משכונה מסוימת….

      1. התגובה שלך נראית לא קשורה… אבל מה שכן, להורים שלהם יש רשעות בזה שהם פוגעים בחיילים ומתנהגים כמו 'חיות רעות'….